Пошуковий запит: (<.>A=Вертугіна В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Вертугіна В. М. Передшкільна освіта дітей із відхиленням зору в умовах сьогодення [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 30. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_30_4
|
2. |
Вертугіна В. М. Особливості сприймання творів художньої літератури дітьми старшого дошкільного віку з відхиленням зору [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 467-471. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_90
|
3. |
Вертугіна В. Проблема здійснення індивідуалізації навчання і виховання дітей з відхиленням зору в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. Вертугіна // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 74-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_29
|
4. |
Вертугіна В. М. Формування просторових уявлень у дітей п’ятого року життя (на матеріалі об’єктів екологічної стежини) [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна, А. Ю. Пугач // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_84
|
5. |
Вертугіна В. М. Інклюзивна освіта дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
|
6. |
Волинець К. І. Виробнича (організаційна) практика як важлива складова професійної підготовки магістрів [Електронний ресурс] / К. І. Волинець, В. М. Вертугіна // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_15
|
7. |
Вертугіна В. М. Динаміка змін системи цінностей у виборі педагогічної професії [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна // Молодий вчений. - 2018. - № 8.1. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8
|
8. |
Вертугіна В. М. Підготовка майбутніх вихователів до формування гендерної самоідентичності дитини засобом ІКТ [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна, А. Ю. Пугач // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 1(2). - С. 186-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_1(2)__22
|
9. |
Волинець Ю. О. Роль педагогічної практики у професійному становленні майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, В. М. Вертугіна // Молодий вчений. - 2020. - № 1(2). - С. 166-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_1(2)__14
|
10. |
Вертугіна В. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку шляхом використання логічних блоків З. Дьєнеша [Електронний ресурс] / В. Вертугіна, Т. Гурманчук // Молодь і ринок. - 2021. - № 10. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_10_24
|
11. |
Вертугіна В. Формування фахової компетентності помічників вихователів: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / В. Вертугіна, В. Смишляєва // Acta Paedagogika Volynieses. - 2022. - Вип. 1(1). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_1(1)__6
|
12. |
Вертугіна В. М. Формування навичок професійної комунікації майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі педагогічної практики [Електронний ресурс] / В. М. Вертугіна, А. М. Кирієнко // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 14. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_14_8
|
13. |
Кирієнко А. М. Формування навичок професійної комунікації майбутніх вихователів у групах дітей раннього віку засобом педагогічної практики [Електронний ресурс] / А. М. Кирієнко, В. М. Вертугіна // Grail of Science. - 2023. - № 32. - С. 330-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/grsc_2023_32_64
|